Geoblog.pl    wojtektychy    Podróże    wietnam    cham ponagar i lon son

cham ponagar i lon son

Wietnam
Wietnam, Nha Trang

jak pisalem niewiele tu jest atrakcji poza dosc ladna plaza i turkusowym morzem z okolicznymi wysepkami,bulwar nadmorski ladnie zagospodarowany,
w nha trang znajdowal sie na przelomie 19 i 20 wieku instytut pasteura zalozony przez jego ucznia aleksandra yersina (zidentyfikowal bakterie dzumy),pozostalo muzeum -nie bylismy,
skupilismy sie na odwiedzeniu pod miastem kompleksu swiatyni cham ponagar wybudowanego w okresie 7 do 12 wieku, z 8 wiez pozostaly tylko 4,ale warto,w drodze powrotnej zahaczylismy o pagode lon son,budda byl bialy wysoki i nie komponowal sie z chmurami to i zdjec nie ma :),
jedzeniowo rozpoczelismy maniactwo sajgonkowe,probujemy po kolei,przy ich konsumpcji w jednej z knajpek spotkalismy kolejnego szczura,wskoczyl za kontuar chwile posiedzial moze pojadl i wybiegl z powrotem na miasto,obsluga lokalu w ogole nie zareagowala,nasze zdziwienie skwitowala usmiechem,chyba to tu normalne,trzeba sie bedzie przyzwyczaic a nie dziwowac jak mowi justyna,
wieczorem wsiedlismy do sypialnego autobusu,troche klaustrofobiczny,czulismy sie raczej jak w czolgu ale 12 godzinna jazde jakos przespalismy z wskazaniem na jakos,

arkpac
arkpac - 2010-03-12 20:40
o rany, już się cieszę na degustację sajgonek w tychach!

whoanita13
whoanita13 - 2010-03-12 23:09
Witajcie, właśnie dotarłam na Waszą stronę, teraz będę podróżować razem z Wami. Od patrzenia na smakowite potrawy głodna się zrobiłam. Dogrzewamy się świeżo nabytą kozą, ale 30 st nie mamy szans osiągnąć. Pozdrawiam mile Anita

whoanita13 - 2010-03-13 00:09
Uff skończyłam czytać o przygodach z Waszego poprzedniego wyjazdu. Nabieram coraz większj ochoty na jakiś wyjazd. Fajne komentarze i super fotki. Jestem pod wrażeniem.
Pa A.

wojtektychy
wojtektychy - 2010-03-13 00:51
arek, po powrocie czekamy ,
anita,sorry bylismy pewni ze zostawilismy wam adres strony,milego czytania,
trzymamy kciuki za poprawe pogody w polsce,w piatek ma przyjsc wiosna a my przywieziemy lato,